Million pieces

Hej! Efter ännu en dag på prao är jag äntligen hemma , var en sväng med mamma och shoppade lite också . Men nu för några minuter sedan kom jag hem . Jag är helt slut i benen efter allt slit xD

Nästa vecka blir det både bio och mera shoppning :D Imorgon blir det en sväng till stallet , jag rider 9.00 - 10.00 . Mamma ska även ditt och fota/filma mig när jag rider :) Så då kanske det blir något bra att visa er , hoppas hoppas! <3
Kram . Olivia ♥

med Doris i                            - min säng -                          med Kasper i



Kommentarer
Postat av: emma

Hej! Nu är veckans blogg utsedd, kolla om det var du som vann :D

2012-01-20 @ 19:53:32
URL: http://emmasofiaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback